Monday

BUSY TAK BERTEMPAT

Selamat Hari-hari. Gitulah kalau dengan radio Era pagi-pagi terdengar suara Saiful Apek. Tapi kalau aku pun nak begitu selamat sentiasa. Tapi kebelakangan ni terlalu banyak comitment sesekali tak heran pasal keselamatan. Anak-anal kene tinggal jaga diri sendiri. Semoga mereka sentiasa dilindungi hendakNya.
Tapi yang runsing kenapa saudara seibu sebapa tak keran pasal kewjudan ibu mereka lagi. Aku teringat pun sebab dah nak dekat Mother's Day. Susah nak cakap. Ini semua kesedaran dari hati dan naluri sendiri. Aku rasapun sebab dah jadi mak. Esok-esok anak-anak kalau buat begitu pada aku. (kalau diizinkan umur panjang) mana nak mengadu ek. Harap-harap tidak akan menjadi beban kepada anak-anak kelak bila di hari tua. Dah tua-tua kuat merajuk. susah anak-anak nak bela.
Wahai anak-anak yang ada ibu bapa. bersyukurlah!!!

SELAMAT HARI IBU!!!

1 comment:

safawi said...

i kan ada....macam lupalak kat i yang dengkur kat sebelah